Home Cantar ACS fara brat

Comanda Acum

Banner

Inregistrare Distribuitori

Banner
Sistem START magazin alimentar

Porneste rapid si eficient afacerea ta

Pret sistem 1950 lei ( TVA inclus )

 

Alege un sistem START , gata instalat si configurat, pregatit de lucru, recomandat tuturor magazinelor ce vand o parte, sau toate produsele prin scanarea codului de bare oferind un mod de lucru rapid si usor. Recomandat magazinelor pentru vanzarea produselor alimentare cu ajutorul codurilor de bare si a produselor cantaribile sau fara coduri de bare, magazine de piese auto, magazine de electrice si electrocasnice, magazine de vanzare GSM, chioscuri ziare, magazine de haine, magazine incaltaminte, etc.

Sistemul este configurat cu un minim de componente necesare inceperii activitatii, dar poate fi oricand dezvoltat cu alte module software sau hardware pentru exigente mai ridicate.

Sistemul fiscal va cuprinde:

- Casa de marcat - casa de marcat cu 2 role Daisy eXpert - 375 lei

- Sistem PC Refurbished ( reconditionat si de 3 ori testat ) cu performante optime pentru functionarea sistemului si cu un port serial pentru comunicatia corecta cu casa de marcat; calculatorul are licenta Sistemului de Operare Windows 7 sau Windows 10 pt calculatoare refurbished preinstala si configurata.

- Monitor LCD-LED normal de 19" cu factor de aspect 4/3 .

- Cititor coduri de bare model ZNT - 2012 : cu diferenta de pret se poate alege un model superior calitativ.

Program de gestiune Imperial POS - licenta anuala - modul vanzare. Cuprinde numai modulul Pos (pentru vanzare) . Se poate oricand upgrada programul cu module necesare pentru contabilitate primara si gestiune plus alte functii utile in procesul de administrare si vanzare al unui magazin general cum ar fi : modul de backoffice pentru contabilitate primara, stocuri, modul touchscreen suplimentar pentru legume-fructe, fidelizare clienti, gestionare furnizori si clienti .

- Sertar de bani HS 330E – un sertar construit in totalitate din metal, cu un interior din ABS plastic solid si separatoare reglabile

 

Servicii incluse:

  • Asistenta pentru instalare - de la distanta (prin internet si telefon).
  • Asistenta pentru utilizare 30 de zile de la cumparare - de la distanta (prin internet si telefon).
  • Pentru asistenta OnSite - la punctul de lucru al clientului se achita suplimentar costuri de deplasare si manopera orara.

Avantaje:

  • Import de nomenclatoare din alte programe gratuit (produse, clienti, furnizori).
  • Viteza mare de vanzare
  • Fiecare vanzator se poate autentifica cu ajutorul parolelor ( parolele pot fi simple formate din cifre, sau cod de bare imprimat pe Ecuson vanzator)
  • Mai multe tipuri de plata
  • Gestionare retururi de marfa.
  • Preinstalat -- Nomenclator cu 33.000 articole  cu nume, cod bare si pret vanzare

Optionale:

  • Afisaj client LED 8 afisare pe o linie 8 cifre si separat total, pret si cantitate.
  • Cititor coduri de bare omnidirectional pentru cresterea vitezei de servire.
  • Cantar cu conectare pentru transmiterea greutatii.
  • Cantar cu etichetare
  • Echipamente pentru Back-office: computer, cititor coduri, imprimanta de etichete.
  • Depunere dosar la DGFP Bucuresti/Ilfov si vizare acte in urma fiscalizarii -- serviciu efectuat contracost .
  • Servicii de instalare si instruire la sediul clientului -- contracost.
  • Contract de service remote sau cu deplasari incluse. Contractul asigura asistenta software si hardware, diverse servicii, precum si update-uri ale programului.
  • NU neglijati necesitatea incheierii unui Contract de Asistenta pentru solutia dvs. fiscala. Intreruperile in desfasurarea activitatii de vanzare va vor aduce pagube mult mai mari decat costul asistentei . Atentie! Suportul tehnic pentru casa de marcat , solutiile software , sisteme hardware, --- NU SUNT oferite GRATUIT ---.
 
Case de Marcat || Zeus Service 2011