Instructiuni incarcare documente
Primul pas este sa aveti toate documentele necesare scanate si arhivate in format .zip pentru a ne putea ocupa de obtinerea seriei fiscale.
- Copie după Codul Unic de Înregistrare (CUI);
- Copie după Certificat de Înregistrare Fiscală (CIF) – doar în cazul firmelor plătitoare de TVA;
- Copie după BI/CI al administratorului;
- Copie după dovada punctului de lucru unde va funcționa casa de marcat (contract închiriere, comodat, vanzare-cumpărare.);
- Certificat constatator privind înfiintarea punctului de lucru + Rezoluție ONRC + Mențiuni ;
- Declarație pe propria răspundere pentru locul de utilizare al casei de marcat.
Acte necesare pentru Transport - Alternativ(Ride Sharing)
- Copie după Codul Unic de Înregistrare (CUI);
- Copie după Certificat de Înregistrare Fiscală (CIF) – doar în cazul firmelor plătitoare de TVA;
- Copie după BI/CI al administratorului;
- Copie după dovada sediului social (contract închiriere, comodat, vânzare-cumparare.);
- Certificat constatator cu activități la terți în care se regăsesc coduri CAEN: 4779, 4781, 4782, 4789, 4791 , 4799 etc..
- Declarație pe propria raspundere pentru folosirea casei de marcat în regim volant.
- talonul masinii
- codul caen 4939 – transport persoane
- -Copie contractul de inchiriere sau de comodat al masinii.
-Talon auto
-Carte auto
-Autorizatie ARR
-Copie conforma ARR
-Contract de afiliere( Exemplu: Uber )
-C.I. Sofer
Mai jos aveti un exemplu de arhivare :
1.Mai intai scanati toate actele de care aveti nevoie ( cele enumerate mai sus) si apoi adaugatile intr-o arhiva cu numele societatii ( vezi figura 1 si figura 2) :
Figura 1.
Figura 2.
2.După ce ați arhivat toate documentele necesare în format .zip vă rugăm atașași documentul .zip inainte de a adauga produsul in coș( casa de marcat) vezi figura 3:
Figura 3.
Pentru mai multe detalii nu ezitați sa ne contactati