Instructiuni incarcare documente
In cazul in care doriti ca societatea noastra sa se ocupe de toate demersurile de obtinere a seriei fiscala si vizarea actelor in urma fiscalizarii ( serviciu oferit contra cost ) pentru instructiuni ce includ arhivarea documentelor
DOAR PENTRU BUCURESTI !
Primul pas este sa aveti toate documentele necesare scanate si arhivate in format .zip pentru a ne putea ocupa de obtinerea seriei fiscale.
ACTE NECESARE DE LA FIRMA D-VOASTRĂ PENTRU INSTALAREA CASEI DE MARCAT PE PUNCT DE LUCRU FIX:
- Copie după Codul Unic de Înregistrare (CUI);
- Copie după Certificat de Înregistrare Fiscală (CIF) – doar în cazul firmelor plătitoare de TVA;
- Copie după BI/CI al administratorului;
- Certificat constatator privind înfiintarea punctului de lucru + Rezoluție ONRC + Mențiuni ;
ACTE NECESARE DE LA FIRMA D-VOASTRĂ PENTRU INSTALAREA CASEI DE MARCAT ÎN REGIM DE COMERȚ AMBULANT/VOLANT(EXPOZITII, TARGURI, EVENIMENTE):
- Copie după Codul Unic de Înregistrare (CUI);
- Copie după Certificat de Înregistrare Fiscală (CIF) – doar în cazul firmelor plătitoare de TVA;
- Copie după BI/CI al administratorului;
- Copie după dovada sediului social (contract închiriere, comodat, vânzare-cumparare.);
- Certificat constatator cu activități la terți în care se regăsesc coduri CAEN: 4779, 4781, 4782, 4789, 4791 , 4799 etc..
- Declarație pe propria raspundere pentru folosirea casei de marcat în regim volant.
ACTE NECESARE DE LA FIRMA D-VOASTRĂ PENTRU INSTALAREA CASEI DE MARCAT ÎN REGIM DE TRANSPORT ALTERNATIV( RIDE SHARING) :
- Copie după Codul Unic de Înregistrare (CUI);
- Copie după Certificat de Înregistrare Fiscală (CIF) – doar în cazul firmelor plătitoare de TVA;
- Copie după BI/CI al administratorului;
- Copie după dovada sediului social (contract închiriere, comodat, vânzare-cumparare.);
- Certificat constatator cu activități la terți în care se regăsesc coduri CAEN: 4939 - transport persoane.
- Declarație pe propria raspundere pentru folosirea casei de marcat în cadrul unei platforme de transport alternativ.
- Talonul masinii;
- Talonul Auto
- Carte Auto
- Auorizatia ARR
- Copia Conforma ARR
Mai jos aveti un exemplu de arhivare :
1.Mai intai scanati toate actele de care aveti nevoie ( cele enumerate mai sus) si apoi adaugatile intr-o arhiva apasand click dreapta pe documentele selectate si selectand add to arhive, cu numele societatii ( vezi figura 1 si figura 2) :
Figura 1.
Figura 2.
2.După ce ați arhivat toate documentele necesare în format ".zip" vă rugăm atașași documentul ".zip" inainte de a adauga produsul in coș( casa de marcat) vezi figura 3:
Figura 3.
3. Dupa ce ati atasat documentele necesare, adaugati produsul in cos si apoi finalizati comanda.
Pentru mai multe detalii nu ezitați sa ne contactati
Vanzari VETERANILOR |
|
0731554555 |
0766554555 |
Vanzari ORSOVA |
|
0733554555 |