TERMENI ȘI CONDIȚII GENERALE

Termenii și condițiile noastre:

Găsiți informații importante despre cumpărăturile efectuate pe zeusservice.ro mai jos.

1. Încheierea contractului:

Prezentarea bunurilor în magazinul online nu constituie o ofertă obligatorie din punct de vedere juridic, ci doar un catalog online cu caracter neobligatoriu. Dând clic pe butonul “Comandați și plătiți”, transmiteți o comandă privind bunurile din coșul de cumpărături. Prin apăsarea butonului ”Comandați și plătiți”, recunoașteți în mod explicit că, în cazul în care vom accepta comanda dumneavoastră, veți fi obligat să plătiți prețul respectiv de achiziție al comenzii. Confirmarea primirii comenzii este emisă imediat după trimiterea comenzii și nu constituie acceptarea contractului. Vom accepta sau refuza comanda dumneavoastră prin trimiterea unei confirmări a comenzii prin e-mail sau prin expedierea bunurilor în termen de două zile.

2. Instrucțiuni privind retragerea din contract:

Dreptul de retragere.


Prin lege, aveți dreptul de a vă retrage din prezentul contract, adică de a returna produsele, fără a preciza motivele, în termen de 14 zile.
Perioada de retragere expiră după 14 zile începând cu ziua în care dumneavoastră sau o parte terță, alta decât transportatorul indicat de dumneavoastră, intrați în posesia fizică a bunurilor.
Pentru a vă exercita dreptul de retragere trebuie să ne informați trimițând o comunicare la adresa:

- Zeus Service SRL, str. Orsova, nr.7, bl. D3, sc. 2, ap. 21-23, Sector 6, Bucuresti

- email: vanzari@zeusservice.ro, support@zeusservice.ro

- la telefon 0733554555

cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract (de a returna produsele), utilizând o declarație explicită (de exemplu o scrisoare trimisă prin poștă, un e-mail la adresele prezentate sau returnare directă la depozitul nostru). Puteți folosi modelul declarației de retragere de mai jos, dar folosirea lui nu este însă obligatorie.
Pentru a respecta termenul-limită de retragere este suficient să trimiteți comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere, adică înainte de împlinirea a 14 zile de la primirea produselor.


Consecințele retragerii:
Dacă vă retrageți din acest contract, vă vom rambursa toate plățile (pentru produse) pe care le-am primit de la dumneavoastră, fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care suntem informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract. Vom efectua această rambursare folosind aceeași modalitate de plată ca cea folosită pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care v-ați exprimat acordul expres pentru alte mijloace; în orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări. Rambursarea va fi amântă până la data la care primim înapoi bunurile, fiind valabilă data cea mai apropiată. Puteți trimite înapoi bunurile sau le puteți înmâna FAN Courier, fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, în decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-ați comunicat retragerea din acest contract. Considerăm că termenul de returnare este respectat dacă bunurile sunt trimise înapoi înainte de expirarea perioadei de 14 zile. Costul returnării bunurilor este suportat de client.  Returnarea produselor se va face în condiții de ambalare corespunzatoare tipului de produs comandat, astfel încât să nu sufere deteriorări, urme vizibile de soc pe parcursul transportului; coletul trebuie să conțină toate cablurile, manualele sau accesoriile cu care a fost livrat și pe cât posibil să fie returnat înapoi în cutia originală. Sunteți responsabil pentru diminuarea valorii bunurilor returnate, diminuări care rezultă din manipulări necorespunzătoare, utilizarea excesivă a produsului în perioada de retragere, utilizarea necorespunzătoare, neconformă cu tipul de produs comandat. În cazul în care se constată nerespectarea regulilor de returnare, vom reține din valoarea platită, sumele care acoperă costul aducerii produsului la conformitate.

Model de formular de retragere:

Completați și returnați acest formular la adresa de mai jos doar dacă doriți să vă retrageți din contract: Zeus Service SRL, str. Orsova, nr.7, bl. D3, sc. 2, ap. 21, Sector 6, Bucuresti, email: vanzari@zeusservice.ro, support@zeusservice.ro, sau la telefon 0733554555 :

 

Vă informez/Vă informăm * prin prezenta cu privire la retragerea mea/noastră * din contract: 

referitor la vânzarea următoarelor bunuri*: ...................................................................

 

comandate la data de */primite la data de*:.................................................................

Numele consumatorului (consumatorilor) : ...................................................................

Adresa consumatorului (consumatorilor): .....................................................................

Semnătura consumatorului (consumatorilor) doar în cazul în care acest formular este notificat pe hârtie

Data

  

3. Exceptări de la dreptul de retragere:

In conformitate cu art. 16 din Ordonanța de Urgență nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, dreptul de retragere nu se aplică pentru contractele de furnizare de bunuri care nu erau prefabricate și care necesită alegerea sau determinarea individuală a consumatorului sau care sunt personalizate în mod clar, sau a marfii care isi are stocul la furnizor precum și pentru contractele privind furnizarea de bunuri sigilate care nu sunt adecvate pentru returnare din motive de protecție a sănătății sau de igienă, daca au fost desigilate după livrare.

4. Expediere

Livrările sunt în principiu valabile numai în România. Deoarece livrarea se face prin intermediul curierilor este necesara furnizarea detaliilor complete.

5. Garanția

În cazul în care bunurile livrate prezintă defecte materiale evidente sau de fabricație, inclusiv defecte survenite în urma expedierii, vă rugăm să adresați imediat o plângere către noi sau către angajatul transportatorului care livrează bunurile. Cu toate acestea, omisiunea de a adresa o plângere nu are consecințe asupra drepturilor dumneavoastră legale. Pentru toate defectele bunurilor achiziționate care apar în perioada de garanție legală, aveți opțiunea de a solicita aducerea bunurilor la conformitate, eliminarea defecțiunilor / o nouă livrare și - în cazul în care sunt îndeplinite cerințele legale - alte cereri de reducere a prețului sau de retragere din contract și, în situația daunelor-interese, inclusiv recuperarea daunelor și rambursarea cheltuielilor dumneavoastră.

6. Costuri de Expediere

Comanda dumneavoastră plasată pe Zeus Service este expediată prin curier gratuit la valori de peste 1000 lei, sau conform tarifelor prezentate in sectiunea LIVRARE (https://zeusservice.ro/livrare/).

7. Plata

Plata se poate efectua în principal prin numerar la livrare sau prin intermediul cardului de credit / debit (MasterCard și Visa). Nu vor fi aplicate reduceri pentru plata promptă în numerar. Ne rezervăm dreptul de a oferi metode de plată specifice numai pentru livrarea solicitată, de exemplu, numai metode pentru a ne asigura riscul de credit.