eXpert SX procedura HARD RESET

13.04.2020 17:28

Procedura HARD RESET pentru casa de marcat eXpert SX :

- pentru această procedură este nevoie să îndepărtăm cardul microSD pentru export date, apoi să desfacem casa de marcat prin îndepărtarea sigiliului casei de marcat, cele trei șuruburi de pe spatele casei de marcat, cel de la capacul de la bateria principală și cele două dinspre afișajul de client aflate sub piciorușele de cauciuc,

- se decuplează acumulatorul principal din soclul de pe placa de bază, după care se înlătură spatele casei de marcat trăgând ușor cu mâna din partea de sus,

- dupa ce am înlăturat spatele casei de marcat, cu grijă deoarece pe el este prins CRIPTOMODULUL care comunică cu placa de bază printr-o panglică de aprox. 10 cm lungime, vom observa imediat sub bateria de RAM un “JUMPER”. Scoatem “JUMPER”-ul din poziția lui inițială și îl mutăm cu un pin mai jos astfel că între bateria de RAM și “JUMPER” va exista un pin liber iar după jumper alți doi pini liberi, apoi apăsăm de 3~4 ori pe butonul PORNIT/OPRIT al casei de marcat ca să descărcăm condensatorii, apoi conectăm panglica CRIPTOMODULUI, dacă a fost deconectată, conectăm acumulatorul principal și pornim casa de marcat.

Din acest moment pe ecranul casei de marcat va apărea un counter care va derula documentele din jurnal și articolele; după ce acesta termină, pe ecran va apărea PAROLA_ _ _ _ unde trebuie să introducem parola de SERVICE setată de tehnicianul care a facut fiscalizarea casei de marcat, după care casa ne va cere să introducem data și ora sub forma de ZZ-LL-AAAA HH:MM:SS

- dupa ce introducem data și ora și confirmăm, pe ecran apare meniul VANZARE_ _ _ _ _

- fără să facem nimic la casă și fără să o oprim scoatem “JUMPER”-ul și îl mutăm în poziția inițială, adică pe primii doi pini de sub bateria de RAM, apoi oprim casa de marcat și o putem asambla, dacă erorile au disparut.

Procedura de HARD RESET este folosita laȘ

- erorile de memorie fiscala,

- dupa înlocuirea de AFISAJ atunci când casa dă eroare și 2 semnale scurte sonore repetitive,

- dupa înlocuirea de IMPRIMANTĂ când casa de marcat dă eroare și 3 semnale scurte sonore repetitive,

- înlocuire CRIPTOMODUL când casa de marcat dă eroare și un semnal sonor lung și 4 semnale scurte sonore,

- dupa înlocuirea de MEMORIE FISCALA împreuna cu JE-UL, (ATENTIE a nu se confunda cu înlocuirea doar de JE, aici se foloseste doar procedura de la schimbare de JE) MEMORIA FISCALA se schimba doar impreuna cu JE-ul.
* Procedura de HARD RESET nu duce la pierderea de articole sau parametrii casei de marcat, doar șterge erorile care au dus la blocarea AMEF.

Postat în Proceduri de service case de marcat Daisy De:
Shop Manager
Comentarii

You must be logged in to post a comment.

click here to log in

Acest site web utilizează Cookie-uri

Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de social media și pentru a analiza traficul nostru. De asemenea, împărtășim informații despre utilizarea site-ului nostru cu partenerii noștri de socializare, publicitate și analiză, care îl pot combina cu alte informații pe care le-ați furnizat-o sau pe care le-au colectat din utilizarea serviciilor lor. Sunteți de acord cu cookie-urile noastre dacă continuați să utilizați site-ul nostru web.

Mai multe detalii