În cazul în care aveți case de marcat sau alte produse livrate de Zeus Service, vă rugăm să citiți cu atenție recomandările de mai jos.
Echipamente fiscale, nefiscale sau piese trimise in garantie vor fi însoțite de:
- Copie factură achiziție și copie factură de vanzare către clientul final (în cazul echipamentelor fiscale sau nefiscale)
- Copie a bonului de la fiscalizare sau în lipsa acestuia, o copie a declarației de instalare (doar la echipamentele fiscale)
- Fiecare echipament sau piesă trimisă în service să fie însoțită de o FIȘĂ DE SERVICE în care să fie menționat defectul constat cât mai detaliat și persoana care a făcut constatarea, un numar de telefon pentru contact cât ăi o adresa de email pt a vă putea trimite fișa de constatare și devizul de reparații dacă este cazul, cât și datele recuperate din JE acolo unde este cazul.
ATENTIE!
Recomandam ca fiecare produs ce urmează să fie trimis pentru evaluare sau reparații în garanție, să fie verificat de un tehnician de service înainte de a fi trimis la noi pt a putea constata dacă produsul a suferit șoc mecanic, contact cu lichidul sau manipularea defectuasă de catre client, pentru a putea evita orice discuție în contradictoriu cu clientul final.
În lipsa acestei constatari se presupune ca sunteti de acord cu constatarea facuta de catre tehnicienii nostrii de service.
Va rugam folositi urmatorul document .XLSX pentru solicitarea restituirii pieselor aflate in perioada de garantie: Garantie_piese_de_schimb.xls
You must be logged in to post a comment.
click here to log in