Proceduri de service pentru casele de marcat Daisy

Proceduri de service pentru casele de marcat Daisy

10.04.2020 11:44

Vă rugăm să citiți cu atenție aceste proceduri de service pentru casele de marcat Daisy.

  - sub tabel există rubrica de "Comentarii" unde puteți pune întrebări și noi încercăm să vă dăm răspunsuri.

Proceduri specifice de service pentru casele de marcat Daisy Modelul de casă de marcat
Verificarea tensiunii pe acumulatorul principal eXpert SX 02
Perfect M
Compact M
Compact S
Procedură VERIFICARE TEHNICĂ ANUALĂ eXpert SX
Perfect M
Compact M
Compact S
Procedură schimbare JE ( Jurnal electronic ) eXpert SX
Perfect M
Compact M
Compact S
Procedură înlocuire MF ( Memorie fiscală ) eXpert SX
Perfect M
Compact M
Compact S
Procedură SOFT RESET eXpert SX
Perfect M
Compact M
Compact S
Procedură HARD RESET eXpert SX
Perfect M
Compact M
Compact S
Semnificație semnale acustice la eroare

Semnale sonore de eroare

Procedura de fiscalizare case de marcat eXpert SX
Perfect M
Compact M
Compact S
eXpert L

Procedura update FW si conectare online AMEF Daisy v1.8.1

Procedura update FW

eXpert SX / Compact M

Postat în Proceduri de service case de marcat Daisy De:
Shop Manager
Comentarii
Pagina:
  1. 1
  2. 2
Setare Direcție Ascendentă

Ionut Alexandru

postat în 22.08.2023 10:05
EROARE 39 - LIPSA UNITATE DE MASURA (PROGRAMARE ERONATA A BAZEI DE DATE).

VERIFICAM CU DAISY MANAGER CA DEPARTAMENTELE FOLOSITE IN CASA DE MARCAT SA FIE LEGATE DE O UNITATE DE MASURA (unitatea de masura sa aiba la randul iei o denumire formata din 3 litere).

Ionut Alexandru

postat în 15.09.2023 14:27
PLATA CARD Compact S:

Inainte de a inchide bonul cu tasta TOTAL (numerar) - folosim combinatia de taste ALT+STL - pe display operator apare mesajul "PLATA", moment in care apasam tasta "0" apoi tasta "STL". Pe bon apare tipul de plata "CARD".

Ionut Alexandru

postat în 15.09.2023 14:31
PLATA CARD Compact S:

Inainte de a inchide bonul fiscal cu tasta "TOTAL" (numerar) folosim combinatia de taste "ALT" + "STL". Pe display operator apare mesajul "PLATA", moment in care apasam tasta "0" apoi inchidem bonul cu tasta "STL". Pe bon apare tipul de plata "CARD".

Ionut Alexandru

postat în 15.09.2023 14:33
EROARE 17 - TENSIUNE MICA (acumulatorul este descarcat si necesita incarcare).

Ionut Alexandru

postat în 26.09.2023 09:14
APN-ul cartela Vodafone: internet.vodafone.ro

APN-ul cartela Orange: m2m.orange.ro

SC BBA CASHREGSOFT SRL

postat în 18.04.2024 12:29
EROARE111- Dupa fiscalizarea si incarcare certificatele si profil 1.Facut primul bon si dupa raport fisca zilnic nr:1 nu a fost trimit catre ANAF ,atunci verificati 102-VD si daca scrie UNSUCCESFUUL COMMUNICATION WHITE ANAF SERVER- verificati APN cu DAISY MANEGER -ALTELE-GPRS SETTINGS. Daca este bagat carte ORANGE atunci APN: m2m.orange.ro. Daca este pus cartela Telekom atunci: zeus.telekom.ro. Dupa setarea Opriti/porniti CMEF si verificati cu 102-VD. Daca nici atunci a ramas problema CONTACTATI CU DISTRIBUITORUL !!!!

You must be logged in to post a comment.

click here to log in

Acest site web utilizează Cookie-uri

Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de social media și pentru a analiza traficul nostru. De asemenea, împărtășim informații despre utilizarea site-ului nostru cu partenerii noștri de socializare, publicitate și analiză, care îl pot combina cu alte informații pe care le-ați furnizat-o sau pe care le-au colectat din utilizarea serviciilor lor. Sunteți de acord cu cookie-urile noastre dacă continuați să utilizați site-ul nostru web.

Mai multe detalii